Termeni si conditii

Termeni și condiții standard de vânzare



1. Dispoziții de bază


(a) Următorii Termeni și Condiții Standard de Vânzare (TCSV) se aplică tuturor contractelor care, în calitate de vânzător prin Motiva Network, au încheiat prin intermediul site-ului web www.motiva-windowfilms.com, cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel în scris. Abaterile sau termenii și condițiile contradictorii vor fi aplicabile numai după acordul nostru expres.


(b) Vom oferi bunurile noastre spre vânzare numai dacă sunteți persoană juridică, societate juridică privată, care, la încheierea unei tranzacții juridice, își desfășoară activitatea comercială sau independentă, denumită „clientul” în contract. Este exclusă încheierea unui contract de vânzare cu consumatorii (persoane fizice).


(c) Înregistrarea se face prin completarea detaliilor solicitate în formularul din meniul Înregistrare din pagina principală. Crearea unui cont pe site necesită verificarea unui certificat de înregistrare a companiei dumneavoastră și apoi validarea acestuia. Prin înregistrarea pe site, Clientul declară că s-a familiarizat și a acceptat actualele TCSV și Politica de confidențialitate disponibile pe site și acceptă utilizarea datelor personale în conformitate cu Politica de confidențialitate.


2. Încheierea contractului


(a) Obiectul contractului este vânzarea de produse. Caracteristicile de bază ale mărfurilor pot fi găsite pe pagina produsului de pe site. Dacă informațiile furnizate pe site nu sunt suficiente, atunci ne puteți contacta folosind datele de contact de pe site. Mostre de produse sunt oferite gratuit, excluzând costurile de livrare. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețurile produselor disponibile, cu condiția ca modificarea să intre în vigoare odată cu publicarea acesteia pe site. Modificarea nu va afecta prețurile produselor deja comandate. Imaginile sunt furnizate doar în scop informativ.


(b) Pe pagina produsului veți găsi oferta de preț precum și opțiunile de cumpărare, numai după înregistrarea și autentificarea dumneavoastră pe site.


(c) Contractul de cumpărare se derulează prin sistemul de coș de cumpărături online, după cum urmează:


                - produsele destinate achiziției sunt mutate în „Coșul de cumpărături”


                - iti poti selecta cosul de cumparaturi folosind butoanele corespunzatoare din bara de navigare si poti face oricând modificari acolo


                - după ce intri pe pagina „Finalizare comandă” și introduci datele necesare și condițiile de plată și livrare, toate informațiile despre comandă vor fi afișate din nou pe pagina rezumatului comenzii


                - puteți verifica, modifica sau anula comanda înainte de a o trimite


                 - făcând clic pe butonul corespunzător pentru a trimite comanda, declarați acceptarea comenzii în mod obligatoriu din punct de vedere juridic


                - metoda de plata acceptata este plata in avans prin transfer bancar sau cont colector prin curier


                - dupa confirmarea disponibilitatii in stoc a produselor comandate, estimarea costurilor de livrare conform adresei, precum si emiterea facturii pro forma conform datelor furnizate la inregistrare, cu sau fara TVA, veți primi un e-mail final de confirmare pe adresa dvs. de e-mail. Produsele care nu se afla in stoc si pentru care a-ti facut o precomanda externa, este necesara confirmarea din partea noastra, a disponibilitatii stocului la furnizor.       


(d) Ofertele speciale, reducerile de costuri și alte campanii promoționale vor fi transmise electronic pe site sau prin e-mail; în consecință, trebuie să vă asigurați că adresa de e-mail pe care v-ați înregistrat la noi este cea corectă și că primirea acelor e-mailuri este garantată, în special trebuie să vă asigurați că acele e-mailuri nu sunt blocate de un filtru SPAM.


3. Preturi, conditii de plata si costuri de transport


(a) Prețurile afișate pe site includ TVA-ul legal de 19%. În cazul în care clientul este din afara Romaniei, se afla in Uniunea Europeana si are un cod de TVA intracomunitar atunci pretul de achizitie va fi fara TVA.


(b) Costurile de transport nu sunt incluse în prețul de achiziție; acestea sunt înregistrate separat, cu excepția cazului în care livrarea este promisă ca fiind gratuită. Puteți găsi mai multe detalii sub un buton corespunzător desemnat pe site-ul nostru web sau în oferta relevantă aici.


(c) Opțiunile de plată sunt afișate folosind un buton corespunzător desemnat pe site-ul nostru web sau în oferta relevantă. În cazul în care pe factură nu este indicată altă perioadă de plată sau în cazul unor tipuri de plată individuale, sumele de plată din contractul semnat sunt imediat datorate la plată. Metoda de plată acceptată este transferul bancar.


4. Condiții de livrare


(a) Data probabilă de livrare și costurile estimate sunt menționate pe site, în procesul de comandă. O listă a timpilor de tranzit și a costurilor aferente în funcție de țara Cumpărătorului poate fi găsită aici. Datele și termenele limită sunt orientative și nu sunt obligatorii pentru Vânzător, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel în scris. Orice depășire a acestei date sau a termenului limită nu poate duce în niciun caz la amendă, deteriorare sau anulare a comenzii.


(b) Livrările sunt efectuate de companii de transport maritim, livrările fiind Ex Works Euskirschen Deutschland, dacă nu se convine altfel. Orice livrare sau livrare este pe cheltuiala și riscul Cumpărătorului. Daca doriti, marfa va fi expediata cu asigurare de transport adecvata iar costurile vor fi suportate de dumneavoastra. Vânzătorul își rezervă dreptul de a efectua livrări parțiale, comenzi sau execuții și de a emite facturile parțiale corespunzătoare.


(c) Cu modalitatea de plată în avans prin transfer, expedierea mărfurilor are loc numai după primirea prețului integral de achiziție și a costurilor de transport.


(d) În cazul în care un produs comandat de dumneavoastră nu este disponibil, contrar confirmărilor, în ciuda finalizării la timp a tranzacției/comenzii, din motive pe care nu suntem responsabili, veți fi informat fără întârziere despre disponibilitatea acestuia și în cazul retragerii comanda, plățile deja efectuate de dvs. vor fi rambursate imediat.


5. Garantii


(a) Perioada de garanție va dura un an de la livrarea mărfurilor.


- nu ne asumăm răspunderea pentru defecte și daune datorate utilizării necorespunzătoare, nerespectării instrucțiunilor de utilizare sau a maltratării intenționate sau neglijente, precum și a instalării necorespunzătoare și a deteriorării cauzate de influențe externe. Aceasta include și curățarea necorespunzătoare a foliilor pentru ferestre.


- se recomanda evitarea expunerii la praf a foliilor pentru ferestre in timpul montajului. Apariția de praf sau particule de murdărie între folie și sticlă se datorează exclusiv condițiilor de instalare și nu pot fi considerate defecte acoperite de garanție. Prin urmare, performanța produsului și calitatea vieții nu sunt afectate.


- nu se asumă nicio răspundere pentru daune după instalarea foilor. Acest lucru este valabil mai ales pentru spargerea sticlei. În mod explicit, sunt excluse orice costuri suplimentare de orice fel suportate pentru noi. Informatiile tehnice privind performantele optice si energetice ale produselor sunt cele oferite exclusiv de producator, au caracter informativ si nu sunt obligatorii. Instrucțiunile de instalare trebuie urmate și respectate în mod explicit. Dacă este necesar, consultați echipa Motiva Network înainte de instalare.


(b) Prevederile articolului 377 HGB nu vor fi afectate de comercianți. Clientul trebuie să verifice bunurile imediat, dar nu mai târziu de 7 zile de la primire pentru acuratețe, integritate și completitudine. Reclamațiile trebuie depuse în scris la office@motiva-windowfilms.com. In cazul in care nu se face reclamatie in termen de 7 zile lucratoare, marfa se considera a fi acceptata in conformitate cu contractul, cu exceptia cazului in care eroarea nu a fost sesizata nici macar cu grija si diligenta.


(c) În ceea ce privește calitatea mărfurilor, se consideră că au fost convenite doar propriile noastre informații și descrierea produsului producătorului, și nu alte publicații, promoții publice și declarații făcute de terți.


Un produs este considerat defect dacă nu respectă standardele de calitate valabile la momentul vânzării și anume defecte optice, adeziv neuniform sau este absent.


(d) În cazul defectelor dovedite prin măsurători, fotografii sau alte mijloace acceptate legal, opțiunile sunt următoarele: o reducere a prețului proporțional cu valoarea bunurilor defecte sau o înlocuire la discreția noastră.


(e) Garantia oferita de producator se refera la urmatoarele elemente: defecte de adeziv, demetalizare, delaminare a straturilor componente ale peliculei, exfoliere, schimbarea culorii initiale intr-un timp foarte scurt si fisurarea stratului transparent al foliei. folii windows.


(f) Garanțiile sunt:


- 10 ani – Global HPC / Argint / Bronz solar / Pleolit ​​SP75, Pleolit ​​Ultra LE75, / Pleolit ​​WG70 / Siguranță și securitate Interior clar / Interior decorativ și confidențialitate


- 10 ani - Filme Exterior TOP: Pleolit ​​OS75, Argentum OS, 10 ani de la data instalării originale în cazul INSTALĂRILOR VERTICALE; 7 ani de la data instalării inițiale în cazul INSTALATIILOR ORIZONTALE/OBLICE cu etanșare pe margini și 7 ani în INSTALATIILE VERTICALE și 5 ani pentru INSTALATIILE ORIZONTALE/OBLICE FĂRĂ GARANTĂ.


- 7 ani – Global QDP/ NR Premium / STD Silver / Color Silver / Low-E Silver


- 5 ani - Argintiu exterior* in cazul INSTALATIILOR VERTICALE; 3 ani de la data instalării originale în cazul INSTALĂRILOR ORIZONTALE/OBLICE.


- 3 ani – Culoare exterioara* in cazul INSTALATIILOR VERTICALE; 2 ani de la data instalării originale în cazul INSTALĂRILOR ORIZONTALE/OBLICE.


- 3 ani – Seria Classic / Onyx


*Pelliculele exterioare necesită sigilarea marginilor cu un silicon neutru (fără acid acetic), aceasta fiind o condiție obligatorie pentru acordarea garanției.


Această garanție nu acoperă problemele cauzate de instalarea proastă sau defectuoasă.


Această garanție nu acoperă schimbarea culorii sau decolorarea, definită ca filmul care devine treptat mai ușor, sau instalarea care încalcă legile privind nuanțarea vehiculelor sau orice probleme datorate instalării proaste sau defectuoase.


Reclamatii garanție


Toate cererile de revendicare a garanției filmului defecte transmise către Motiva Network trebuie să includă datele și numărul facturii, descrierea produsului, numărul(e) ruloului, mostrele de film defecte sau rola(ele) de probă, o descriere detaliată a defectului (defectelor), și cantitatea (exprimată în metri liniari sau număr de role) de film care este revendicată. Vom evalua mostre ale filmului revendicat și, după evaluarea completă a mostrelor revendicate, Motiva Network fie va confirma afirmația validă, fie va respinge afirmația nevalidă. La cerere, în cazul unei reclamații valide, clientului i se poate cere să returneze toate materialele defecte către Motiva Network.


(g) Garanțiile pentru foliile de protecție a vopselei (PPF) acoperă defecte optice vizibile, lipsa adezivului sau alte defecte de suprafață. Durabilitatea estimată de producător este de 3 până la 7 ani pentru Stone Protect Series.


(h) Garanțiile sunt valabile numai în cazul instalării corecte și cu respectarea condițiilor de întreținere și exploatare specificate pe pagina produsului.


6. Dreptul de reținere, reținerea dreptului de proprietate


(a) Bunurile rămân proprietatea noastră până la stingerea completă a tuturor creanțelor din relația de afaceri în curs. Nu este permisă gajarea sau încredințarea bunurilor ca garanție înainte de transferul dreptului de proprietate asupra bunurilor rezervate.


8. Drepturi de autor


(a) Site-ul web este protejat prin drepturi de autor. Vânzătorul are dreptul de a utiliza întregul conținut și serviciile disponibile prin utilizarea site-ului web. Drepturile de autor și drepturile de proprietate intelectuală, inclusiv toate materialele grafice și de altă natură, aspectul și editarea site-ului, soluțiile și ideile utilizate la crearea site-ului web nu pot fi utilizate fără acordul nostru scris.


(b) Motiva Window Films® este o marcă înregistrată a Motiva Network SRL / UG, Global Window Films® este o marcă înregistrată a Garware Polyester Ltd, Umiscreen® și Pleolit® sunt mărci înregistrate ale M.A.M. Grup.


(c) Imaginile și alte elemente vizuale sunt proprietatea Motiva Network, partenerii săi comerciali sau preluate cu drepturi de utilizare de pe site-ul web ShutterStock.


9. Legea aplicabilă și jurisdicția


Pentru toate raporturile juridice dintre părți se aplică legea din Romania, cu excepția legilor privind achiziția internațională de bunuri. Locul exclusiv de jurisdicție pentru toate litigiile care decurg din acest contract este locul vânzătorului. În cazul în care clientul se află în afara teritoriului Romania, locul de activitate al vânzătorului este, de asemenea, jurisdicția exclusivă pentru toate litigiile care decurg din acest contract. Totuși, în cazurile de mai sus, vânzătorul are dreptul, în orice caz, de a se adresa justiției la sediul clientului.


10. Informații pentru clienți


(a) Identitatea vânzătorului:


Motiva Network SRL, Soseaua Dudesti-Pantelimon, 19, Sector 3, Bucuresti, 033091, Romania, e-mail: contact@motiva.ro, telefon: +40770960732, Cod Fiscal RO31843241, Unicredit Bank.


(b) Informațiile privind încheierea contractului, etapele tehnice pentru formarea contractului și încheierea contractului, se vor efectua conform prevederilor paragrafului 2 din Termenii și condițiile noastre generale.


 (c) Limba oficială a site-ului web și a contractului este romana. Celelalte limbi au scopul de a îmbunătăți experiența pe site-ul nostru și nu suntem responsabili pentru erorile de traducere sau alte omisiuni.


(d) Înainte de trimiterea comenzii sau a cererii, informațiile contractului pot fi tipărite folosind funcția de imprimare din browser sau salvate electronic.